Kdor verjame, da postane filozof vsak, ki prebere poglavitna filozofska dela, zagotovo ne bo postal izviren filozof. Kajti da postaneš pravi filozof, moraš brati odbrana filozofska dela, jih razumeti, po drugi strani pa tudi kaj ustvariti ali pokazati, kako vzpostavljaš odnos do sebe. Zakaj tista neka širina filozofskega vedenja je zgolj nekaj občega, ki pa še ni nič duhovnega in zato nič takega, kar vzpostavi dejanskega duha. Razen tega je dobro vedeti, da je Sistem vede (Hegel) tisti, v katerem je zaobjeto vedenje, ki ga je treba spoznati, da bi človek razumel sam temelj filozofije. Hočem reči, brez spoznavanja osnovnih pojmov filozofije ali nastajajočega vedenja, ni mogoče postati uspešen filozof.
Duh je eden od temeljnih pojmov Sistema vede. Dojemati predmet filozofije iz temelja, pomeni spoznavati, kako si duh samega sebe odsvoji in se vzpostavi. Namreč, »duh je to, da sebe dela predmetnega in pojmi sebe«.
Da bi človek prišel na cilj, si mora pridobi vedenje o duhu. Želim reči, dobro je, če najprej kaj zve o duhu in elementu vedenja, s katerim duh samega sebe vzpostavi. To je namreč tista predpostavka, ki zagotavlja, da pri spoznavanju predmeta filozofije, ne bo razmetaval časa za abstraktne oblike vedenja. In ne nazadnje, dobro je, če takoj aktivira svojo lastno pamet. To je pomembno vedeti, da se ne bi človek zgubljal v abstraktnih oblikah vedenja, ki se ponujajo na vsakem koraku kot neresnično vedenje. Poleg tega je koristno vedeti, da je Heglova Fenomenologija duha temeljno delo, ki ga je dobro začeti brati takoj. Zakaj edino to delo poklanja temeljno znanje o duhu in njegovih pojavnih oblikah, istočasno pa odkriva osnovni element vedenja, ki je predpostavka za vsako nadaljnje razumevanje ideje. Fenomenologija duha je tisto delo, s katerim človek spoznava samega sebe v začetnih oblikah odsvojitve. Namreč Fenomenologija duha je osnova, ki odkriva gibanje duha. Mogoče kdo tukaj pripomni, da je takšno razumevanje predmeta filozofije čista neumnost, ker da je Heglov Sistem vede pretežek. No, jaz sem mnenja, da ima vsaka stvar svoj začetek v postavljenem temelju, pa tako tudi predmet filozofija. Zato je spoznavanje predmeta filozofije, ki ne izvira iz temelja, pomanjkljivo. Pač glede na to, da je treba izhajati iz dejstva, da je duh ustvarjalna sila tega sveta. To pa pomeni, da je koristno izhajati iz predpostavke Sistema vede, v katerem duh postavi sebe kot predmet in bit absolutnega vedenja. Zakaj ideja kot edini predmet filozofije ima v svojem začetku določilo sebe vednosti, tj. dejanskosti, s katero je vzpostavljen njen čisti pojem. Ideja je logična sovisnost, ki začenja z neposredno substanco, ki pa mora biti posredovana in postavljena v svojem nasprotju kot drugo ali čisti dojem, ki je element vedenja, ki vzpostavi razloček substance. Se pravi, posredovanje neposrednosti naredi to, da pride do razdvajanja substance in tako do postajanja čistega pojma. To je tista osnova, v kateri duh spoznava svojo odsvojitev in element vedenja, ki je čisti dojem.
Naj še to, ni ga filozofa na tem svetu, ki bi lahko prezrl Heglov Sistem vede, katerega prvi del nosi naslov Fenomenologija duha.