Neuspeh interpreta je, kadar interpretira dogodek čez asociacije, pri tem pa zanemarja realnost in njej pripadajočo dejanskost. Namesto da izhaja iz določno postavljene realnosti in njene dejanskosti, ponuja le neko izpeljavo asociacij, ki jih zunanje združuje skozi druge asociacije, ob tem pa realnost dogodka izgine. Pri takšnem interpretiranju poklanja le svojo domišljijo in raznolika stališča. In to posebej takrat, ko v interpretaciji nastopajo samovoljne kombinacije domišljije, ki ne izžarevajo nič drugega kot subjektivni nazor ali nasprotje, ki meri zgolj na formo predstave. Tisto namreč, kar interpret servira, je največkrat megleno razumevanje dogodka, ki pa je nekakšna goljufija, če gre za dejansko stvarnost. Zato je interpretiranje priložnost, ki se jo da izkoristiti. Namreč, ko kak interpret pridela spreten pomen vsebine, ki ni nič drugega kot subjektivni idealizem, podarja le svoje stališče.
Interpret je običajno izobražena in javna oseba, ki je sposobna pojasnjevati in tolmačiti vsebino dogodka. Interpret je natančno vzeto teoretik, ki umetelno poustvarja vsebino in na ta način tolmači pomen vsebine. Tako da je tisto, kar interpret poklanja kot dojemljivo vsebino, razgrnjena abstraktna vsebina ali abstraktna neposrednost. Ampak s tolmačenjem dogodka bi naj bilo doseženo predvsem to, da se realnost in njeno dejanskost razreši kot logično občo idejo. Na žalost pa je tisto, kar interpret največkrat podari, le povezanost med predstavami, ki vsebino naredijo slikovito in s tem bolj zanimivo.
No, ne glede na vse zgornje, tisto kar interpret pridela kot neko tolmačenje dogodka, je njegova kreativna dejavnost. Dejavnost torej, v kateri interpret poskušal pokazati razrešitev tistega, kar je realna dejanskost dogodka. Kajti edino z refleksijo realne dejanskosti, je mogoče izraziti resničnost dogodka. To pa se da doseči samo na način metode ali tako, da interpret izhaja iz občega, ki vsebuje bistvo dogodka. Zakaj učinkovito interpretiranje je razreševanje realne dejanskosti, ki dogodek odpravi v nekaj določno drugotnega in je s tem izraženo tisto posebno, ki ga vsebuje obče.
Človek danes išče trdne odgovore v medijih, ki pa na žalost ponujajo samo abstraktna pojasnila in refleksijo na stanje. To vzbuja videz, kot da sam dogodek ali stvar, o kateri je govora, ne vsebuje nobene realnosti. To pa predvsem zato, ker interpret dogodek-stvar obravnava kot abstraktno danost, ne pa kot realnost in njej pripadajočo dejanskost.
Zakaj je danes zaželeno interpretiranje dogodkov? Zato, ker je človek v pomanjkanju realne dejanskosti, in tudi zato, ker se interpretiranje razume kot dejavnost izobraženstva. Ta duh pa ne vidi najvišjega v obstoju tistega, kar je, ampak v razvoju. V tej predstavi pa ni nobenega drugega določila kot izboljševanje. O tem govori produkt interpreta, ki je le neka oblika kvantitativnega. Hegel nekje zapiše: vedno več znanj, bolj stanjšana izobrazba.